Portāls www.e-vielas.lv izplata informāciju presē turklāt apšauba ražošanas procesu un arī pārējās produkcijas dabiskumu. Ir apdraudēta uzņēmuma reputācija, patērētāju uzticēšanās produkcijai.
Iesaistītās publikas krīzes situācijās un galvenie ziņojumi
1. Tieši iesaistītā publika -īpašnieks, komisiju vadītāji, sekretāre, preses sekretāre
-esošās situācijas raksturojums
2. Funkcionālā publika - informācijas nesēji, grupas vadītāji – līderi, darbinieki, speciālisti
-situācijas raksturojums un ko nepieciešams darīt, lai mazinātu krīzes sekas
3. Normatīvā publika – „SPK“ produkcijas patērētāji, lojālie partneri, www.e-vielas.lv portāla dalībnieki
-informācijas sniegšana
4. Nenoteiktā publika - mediji, sabiedrība, lasītāji
-pamatinformācija par organizāciju
-situācijas izskaidrošana
-turpmākās informācijas sniegšana
Stratēģiskie principi
1) Būt godīgam, iejūtīgam, atvērtam
2) Komunicēt ar medijiem (TV3, LTV1; radio SWH; portāliem www.tvnet.lv, www.draugiem.lv, www.apollo.lv, www.e-vielas.lv) un presi (žurnāls „Veselība“, „Marta“, „Ievas veselība“), minot notikušo, apstākļus un atvainošanos par notikušo, izsūtīt tiem preses relīzes.
…