Iekšējā (mikrovide) ir uzņēmuma iekšējā vide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi veido tie faktori, kurus uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt:
uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi);
darbinieki (viņu zināšanas, prasmes, uztvere, iemaņas);
uzņēmuma struktūra (darba dalīšana, struktūrvienības, funkciju sadale un
izpilde);
tehnoloģija (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas);
uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils.
Iekšējā vide apvieno visas uzņēmuma atsevišķās struktūrvienības (uzņēmuma funkcijas), kā arī tos spēkus, kas vistiešākā veidā ietekmē uzņēmuma darbu — piegādātājus, konkurentus, patērētājus.
Uzņēmuma “x” SWOT analīze
elastība - spēja ātri pielāgoties klientu vēlmēm un tirgus izmaiņām. Iespēja slēgt individuālus īstermiņa/ilgtermiņa līgumus ar klientiem (dzīvnieku klubi un veikali) ;
produkcija ar „filozofiju”. Apģerbi dzīvniekiem, kuri ir ne vien funkcionāli, bet arī noteica sociālo stāvokli un simbolizē cilvēka mīlestību pret dzīvniekiem;…