Mācīšanās grūtības
1. Tas izpaužas kā pazeminātas bērna spējas saklausīt, domāt, lasīt, runāt, rakstīt, ievērot pareizrakstību vai izdarīt matemātiskus aprēķinus. Bērns var būt apdāvināts citās jomās, taču sekmes skolā dažos mācību priekšmetos ir viduvējas pamat prasmju apgrūtinātas apguves dēļ. Līdz ar to bērna spējas tiek vērtētas kā vājas un bieži vien neatbilst viņa patiesajām spējām.
/http://www.vitality.lv/ru/%D0%B1%D0%B8%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8/19/macisanas_traucejumi__ka_palidzet_bernam_kam_macisanas_sagada_grutibas/90/
2. Mācīšanās grūtības rada adaptācijas grūtības jaunā skolā vai klasē, ilgstoša skolas neapmeklēšana, zema mācību motivācija, primāri sensori (redzes, dzirdes) traucējumi, nepiemērota izglītība (tai skaitā neefektīvas mācīšanas metodes), valodas un kultūras atšķirības, slikti sociālie vai ekonomiskie apstākļi kā arī emocionāli pārdzīvojumi.
/https://www.jurmala.lv/upload/sabiedriba/izglitiba/jiiac/semin_prezent_darba_materiali/ped_palidz_iespejas.pdf/
3. Mācīšanās grūtības nozīmē, ka dažādu faktoru ietekmē (jauna skola vai klase, ilgstoša skolas neapmeklēšana, primāri sensori traucējumi, neefektīvas mācīšanās metodes, valodas vai kultūras atšķirība kā arī slikti sociālie vai ekonomiskie apstākļi) bērnam rodas pamat prasmju apgrūtināta apguve (spēja saklausīt, domāt, lasīt, runāt, rakstīt, ievērot pareizrakstību vai izdarīt matemātiskus aprēķinus).
…