Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:505711
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Publikas jeb auditorijas var tikt definētas pēc dažādu iespējamo raksturojamo aspektu kombinācijām. Piemēram, publikas var definēt un raksturot pēc lomām (nodarbošanās, ģimenes stāvoklis), sociāl-ekonomiskā stāvokļa, demogrāfiskiem lielumiem (vecums, dzimums), ģeogrāfiski, dzīvesveida utml.
Publika jeb sabiedrība ir kaut kas vairāk par indivīdu grupu. Publika tiek definēta kā cilvēku grupa, kuri ir pārliecināti par kopējām interesēm un problēmām. Efektīva sabiedrisko attiecību kampaņa no grupām var radīt publikas. Kā arī pretēji – tīši darbojoties pretējā virzienā – efektīva sabiedrisko attiecību kampaņa var manīt aktīvās publikas pārliecinātās, taču daudz mazāk aktīva publika, tādējādi to padarot par mazāk bīstamu konkrētai organizācijai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties