Stratēģija
Hansabanka ir universāla banka un apkalpo visas klientu grupas, galvenokārt koncentrējoties uz vidēja lieluma uzņēmumiem un privātpersonām ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
Klientu attiecībās banka orientējas uz ilgtermiņa sadarbību. Bankas darbinieki un valde uzskata, ka aizvien pieaugošās konkurences apstākļos galvenās Hansabank grupas priekšrocības ir: viegli pieejami finansu pakalpojumi, klientu vēlmju izprašana un visaugstākās kvalitātes apkalpošana. Banka isteno ‘one-stop-shop’ stratēģiju, kas nozīmē, ka visiem finansu pakalpojumiem ir jābūt pieejamiem vienuviet. Banka to nodrošina: ar efektīva tīkla palīdzību; ar plašu bankas automātu tīklu, lielisku internetbanku, Telefonbanku un Mobilo banku; izmantojot lielisku darba pieredzi un iegūtās prasmes kreditēšanā; izmantojot efektīvas tehnoloģijas; ar klientu attiecību vadības mehānisma palīdzību. Saskaņā ar Hansabank Grupā noteiktajām vadlīnijām, lēmumu pieņemšana biznesa struktūrvienībās notiek decentralizēti – pēc iespējas tuvāk klientam.…