Sākumā bērnudārzā, pēc tam skolā kreiļiem vajag pieverst vairāk uzmanības, lai saprast, kas viņam atšķiras no labročiem, kādas viņam ir stiprākas puses un kādas vajākas, jo bērni ir dažādi un ar to var būt arī tā, ka bērnam arī strādā kreisā puslode un viņš ir kreilis, bet varbūt arī viss citādāks. Kreiļi ir tādi paši bērni kā labroči, vienīgais viņiem vajag pieverst vairāk uzmanības sākumā, lai labāk šo bērnu pazīst un saprast. Skolotājs pats nevarēs sasniegt rezultātus, vecāku palīdzība šajā procesā ir obligāta, jo viņi redz savu bērnu daudz vairāk par skolotājiem.
Ieteicu izlasīt šo grāmatu visiem: vecākiem, skolotājiem un vispār tiem, kuriem patīk tādas tēmas. Grāmata uzrakstīta ar vienkāršu valodu, lasot grāmatu, viss ir saprotams un ar to gribas lasīt vēl. Kreiļus vajag izzināt un tikai tad būs redzams rezultāts un bērnam būs daudz vieglāk un interesantāk mācīties skolā. Jāspēj sekot tām bērnam līdzi, jebkurā brīdi palīdzēt viņiem un, ja tas ir vajadzīgs, ļaut domāt ilgāk nekā pārējiem. Kreiļi ir tādi paši bērni kā labroči, to, ka viņi raksta ar kreiso roku, nav nekāda slimošana vai kaut kas cits. Vienīgais, kas viņiem ir vajadzīgs ir speciāla pieeja, kura palīdzēs saprast to bērnu un kopā ar viņu atrast labāko iespēju mācīties un atklāt sevī kaut ko jaunu un interesantu. Kreiļi varbūt kā labroči, tikai raksta ar kreiso roku, bet varbūt arī cits gadījums, kad viņiem strādā cita puslode. Ar to vajag palīdzēt tām bērnam, jo viņam ir citas spējas, atšķirībā no labročiem – ir gan stiprākas puses, gan vājākas. Vienīgais, ko nedrīkst darīt, lai nelauztu bērnam dzīvi, ir pārmācīt viņu un prasīt no viņa rakstīt ar labo roku. Tādas rīcības tikai kaitinās bērna dzīvi. Ja viņam ir dots tas, ka jāraksta ar kreiso roku, lai tas arī paliek, tikai jāstimulē viņam mācīties un jābūt blakus, kad tas ir nepieciešams.
…