Adaptācija - dinamisks process, kas ietver starppersonisko un ārējās variācijas.
agenda setting – ziņu veidotāji dažādos medijos sekmē vairāk svarīgu ziņu tematu sarakstu.
aktīvisti – studentu stils, aktīvi, patīk grupu darbs.
antropoloģiskā kultūra – saistīta ar kultūras vērtībām.
atspoguļošana – īpaši iedarbīgs, piedāvājot ziņas par ticībām, tāpēc, ka tie ir komunikācijas mediju dominējošie avoti.
augstā kultūra – saistīta ar intelektuālo un mākslinieciskajiem sasniegumiem.
cilvēkiem
diskurss – ir komunikācija starp vai pār indivīdiem.
ekspozicionālā reklāma – reklāma, kas ietver visu prešu, radio, kino,
Ētika - filozofijas nozare, kas koncentrējas uz morāliem principiem un
Feedback – saņēmēja reakcija, ko saucam par atbildi.
frazeoloģismiem.
gestalts – liela apvienība, bloks.
Holists – stratēģija, kad students mācības vielu apskata panorāmā, un tikai tad sāk iedziļināties. Nevēlas atcerēties, bet gan iegaumēt un saprast nozīmi.
identitātes teorijas dinamiskais modelis – identitāte ir grupu robežu
identitātes teorijas statiskais jeb iedzimtais modelis – etniskā identitāte
ideoloģija – pasaules redzējums par to, kuram vajadzētu vai nevajadzētu saņemt varu.
indivīdiem.
inerdependence - savstarpējā atkarība; mediji un sabiedrība savstarpēji
Interpersonālā komunikācija – starpersoniskā, komunikācija starp citiem
Intrapersonālā komunikācija – intrapersoniskā, komunikācija ar sevi
izteicieni, kas neatbilst literārās valodas kodificētājam standartam, tiem
izteiksme, diskurss par atšķirībām.
izturēšanās kodiem.
izziņas teorija – filozofisks izskaidrojums, kā cilvēki ir sapratuši viņu vārdu fenomenu.
kinētika – ķermeņa kustība.
Komunikācijas pamatmodelis (Fiske):
…