Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:507354
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Globalizācija un lokalizācija
Mūsdienu politekonomikas teorētiķi izmanto tādu terminu kā glokalizācija, kas nozīmē globalizācijas un lokalizācijas savienojumu, jeb globālo lokalizāciju. Veiksmīgas lokalizācijas piemēri, kas veiksmīgi strādā vietējos tirgos transnacionālās kompānijās, apstiprina šīs koncepcijas dzīvotspēju. Piemēram, Sony kompānijas lozungs „globālā lokalizācija” nozīmē vispasaules produkta adaptāciju vietējo patērētāju gaumei ar pielāgošanas metodes palīdzību. Tāpat arī kompānija CocaCola ir iekarojusi Japānas tirgu pateicoties sava preču kanāla izveidei, kā arī pateicoties tādu speciālu produktu izveidei, kas pārdotas tikai konkrētajā tirgū.
Globālās lokalizācijas mērķis ir nodrošināt to, lai organizācija spētu efektīvi strādāt ar klientiem, neatkarīgi no tā, kādā valstī tie atrodas, ņemot vērā vietējās kultūras īpatnības.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1340740
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties