Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:233548
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketingu var uzskatīt kā visu to pasākumu kompleksu, kas saistīts ar produktu realizācijas procesu. Vai arī- mārketings ir sociāls un vadīšanas process, kas vērsts kā uz indivīdu, tā arī uz personu grupu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, radot, piedāvājot un mainot preces.
Vēl var minēt definīciju, kas attīstījās, laikam ejot uz priekšu un mainoties gan patērētāju, gan ražotāju prioritātēm, viena no pēdējām izvirzītajām mārketinga definīcijām ir- “mārketings ir darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādē, cenu veidošanā, virzīšanā un sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības”. Tātad mārketings nav saistīts tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu, bet iekļauj sevī vēl daudzus citus elementus.

Mārketinga būtība ir saskaņot pircēju vēlmes ar pārdevēja vēlmēm, sistematizēt uzņēmuma turpmāko darbību(projektu izstrādi, pārdošanas organizēšanu atbilstoši pieprasījumam, cenas noteikšanu, sadales kanāla noteikšanu, pārdošanas izvietojama noteikšanu, preces virzīšana utt.), lai sasniegtu uzņēmuma “nospraustos mērķus”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties