Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:458939
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Bez tam pircēju vēlmju apmierināšanai var būt nepieciešama jaunu produktu izstrāde, kuriem ir tādas īpašības, kas nepiemīt pašreizējiem produktiem. Citiem vārdiem sakot, augstākas efektivitātes, kvalitātes un jaunievedumu sasniegšana ir daļa no klientu vēlmēm. Ir vēl divi nosacījumi, lai sasniegtu šo mērķi: fokusēšanās uz pircēju un tā vēlmēm un šo vēlmju apmierināšanas veidu meklēšana.
Organizācija nevar reaģēt uz pircēju vēlmēm, ja tā nezina, ko pircēji vēlas. Tādēļ pirmais solis ir visa uzņēmuma motivācija pircēju vēlmju iepazīšanai un ievērošanai. Klienta vēlmju apmierinājums ir daļa no kvalitātes paaugstināšanas pasākuma kopuma.
Ja uzņēmums ir sācis veidot noteiktu orientāciju uz klientu un vispārēju sapratni par pircēju vajadzībām, tad nākamais solis ir pircēju vajadzību apmierināšana. Kā jau tika sacīts, efektivitāte, kvalitāte un jaunievedumi ir izšķirošie, lai apmierinātu šīs vēlmes. Bez tam uzņēmumi var piedāvāt augstāku apmierinājuma pakāpi, ja tie savu spēju robežās pielāgo produktu katram pircējam un samazina laiku, kurš nepieciešamas, lai reaģētu uz klienta vēlmēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties