Franciju raksturo arī labi attīstīta infrastruktūra. Francijas dzelzceļa tīkls ir viens no garākajiem Rietumeiropā, aptuveni 31 840km. Francijā ir uzbūvēts ātrākais vilciens pasaulē – TGV, kas var sasniegt 515 km/h. Tāpat valstī atrodas aptuveni 478 lidostas un 10 starptautiski nozīmīgas ostas, no kurām lielākā ir Marseļas osta.
Lai arī Francija ir viena no ekonomiski spēcīgākajām Eiropas Savienības dalībvalstīm, pēdējo gadu ekonomiskā un parādu krīze ir ietekmējusi arī tās ekonomisko attīstību. Kā liecina jaunākie dati, šī gada otrajā ceturksnī Francijai ir izdevies izvairīties no tās ekonomikas nonākšanas recesijā. Pašlaik Francijai ir jāsagatavo 2013.gada budžets, kurā nepieciešams atrast 30 miljardu eiro lielus ietaupījumus, lai tādējādi izpildītu Eiropas Savienības noteiktos budžeta deficīta samazināšanas noteikumus. Francijas prezidents Fransuā Olānds tam ir izveidojis taupības programmu. Ar tās palīdzību tuvāko gadu laikā plānots ietaupīt 30 miljardus eiro, tādējādi sabalansējot valsts budžetu. Vispretrunīgāk no sabiedrības tiek vērtēts Olānda ierosinājums ieviest 75% nodokli bagātākajiem valsts iedzīvotājiem, kuru ienākumi gadā pārsniedz vienu miljonu eiro. Kā norādījis Fransuā Olānds, nepieciešamos 10 miljardus eiro plānots iegūt no papildus nodokļiem mājsaimniecībām, īpaši turīgākajām, 10 miljardus no uzņēmējiem un vēl 10 miljardus, samazinot valdības izdevumus. Prezidents arī solījis, ka nākamajā gadā netiks iztērēts ne par vienu eiro vairāk kā šajā. Tāpat tiek solīts samazināt bezdarba līmeni, kurš pašlaik sasniedzis gandrīz 10%.
…