Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:355964
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās šī tēma ir ļoti aktuāla, jo ne tikai pusaudži, bet jaunieši vecumā līdz 25 gadiem vadās pēc supermārketiem un superprecēm. Šīs superpreces ir izveidojušās par iecienītajiem zīmoliem, piemēram, Iphone – trešais pasaulē atpazīstamākais zīmols (2013). Cilvēki reklāmas un citu cilvēku iespaidā iegādājas to, jo vēlas sekot „orbīta kustībai”, nevis viņam tas ir tik ļoti nepieciešams. Viņa jautājums nav iegadāties šo preci, bet kad iegādājas, tad tā uzdod jautājumus, kura ietver atbildi un šī pirkuma iegādi. Ir arī tā saucamie akciju un kuponu atkarīgie. Personas, kurus vada reklāma, nevis nepieciešamība pēc preces. Supermārketi ir tā pārņēmuši pilsētas, ka, ja uzrodas kāds gadatirgus, cilvēki tos pēkšņi novērtē, bet tikai īslaicīgi. Visus šos paradumus regulē mūsdienu dzīvesveids un „bara instinkts”. Sabiedrība regresē un zaudē patiesās, garīgās vērtības.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1345937
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties