Mūsdienās šī tēma ir ļoti aktuāla, jo ne tikai pusaudži, bet jaunieši vecumā līdz 25 gadiem vadās pēc supermārketiem un superprecēm. Šīs superpreces ir izveidojušās par iecienītajiem zīmoliem, piemēram, Iphone – trešais pasaulē atpazīstamākais zīmols (2013). Cilvēki reklāmas un citu cilvēku iespaidā iegādājas to, jo vēlas sekot „orbīta kustībai”, nevis viņam tas ir tik ļoti nepieciešams. Viņa jautājums nav iegadāties šo preci, bet kad iegādājas, tad tā uzdod jautājumus, kura ietver atbildi un šī pirkuma iegādi. Ir arī tā saucamie akciju un kuponu atkarīgie. Personas, kurus vada reklāma, nevis nepieciešamība pēc preces. Supermārketi ir tā pārņēmuši pilsētas, ka, ja uzrodas kāds gadatirgus, cilvēki tos pēkšņi novērtē, bet tikai īslaicīgi. Visus šos paradumus regulē mūsdienu dzīvesveids un „bara instinkts”. Sabiedrība regresē un zaudē patiesās, garīgās vērtības.…