Akcents tiek likts uz mācīšanās procesu nevis uz pagātnes mācībām, kas var negatīvi iespaidot aklos bērnus. BLAT tests var būt noderīga sastāvdaļa kopā ar verbālajiem testiem neredzīgo bērnu attīstībā pamatskolas vecumā.
Attīstības stadijā vēljoprojām ir pētījums ko pēta Nīderlande, tas ir domāts tam, lai nodrošinātu plašu intelekta mērīšanu bērniem ar redzes traucējumiem. The Intelligence Test for Visual Ipaired Children (ITVIC) ietver taustes uzdevumus, kā Block Design uz baterijām, kas iekļauj vairākus neverbālus un verbālus apakštestus. Un šī brīža pētījumi sola panākošus rezultātus instrumenta validizēšanai.
Lēmums par to vai ņemt standartizētu testu, tā adaptāciju vai speciāli izveidotu testu neredzīgajiem ir atkarīgs no mērķiem un unikālo personas problēmu. Testa izmantotājiem ir vienmēr jāatceras, ka testa pārveidošana, kā vizuālā uzdevuma taustes relfejs vai laika limits, nevar tikt piemērots ar tādiem pašiem nosacījumiem kā oriģinālajā versijā.
…