Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:715520
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Mārketinga jēdzienu var raksturot šādi: 1).
Ka filozofiju, kas formē darbības stratēģiju; 2). Ka saimniecisku darbību.
2. Mārketings kā filozofija nozīmē: attieksme pret produktu un pakalpojumu patērētājiem veidošanu. Ja uzņ-a vadība uzskata, ka: 1) labus rezultātus var iegūt, ražojot labas kvalitātes produktus par zemākām cenām, tas nozīmē, ka attiecīgāis uzņ-s orientējas uz raž-nas darbību. Un tas galvenais uzdevums  uzlabot preču ražošanas efektivitāti. 2) ka panākuma pamatā ir sekmīga produkcijas realizācija, kas balstās uz nepieciešamību pārvērst preci vai pakalpojumu naudā. Attiecīgais uzņ-s orientējas uz realizācijas darbību. Un tās galvenais uzdevums  vairāk realizēt. 3) ka galvenais ir patērētāju vajadzību noteikšana un prognozēšana, ka arī piedāvātas produkcijas un pakalpojumu atbilstība patērētāju prasībām, kas nozīmē, ka attiecīgais uzņ-s orientējas uz mārketinga daļu. Galvenais uzdevums  patērētāju vajadzības.
3. Mārketings kā saimnieciskās darbības mērķis: Saprast klientu tik labi, lai pakalpojums, ko viņam piedāva, būtu nodērīgs un spētu pats sevi realizēt.
4. Mārketings kā saimnieciskā darbība nozīmē: 1) Tirgus izpēti; 2) Produktu un pakalpojumu piedāvāšanas veicināšana; 3) jaunu produktu un pakalpojumu izstrādāšanu; 4) jaunu produktu un pakalpojumu virzīšanu tirgū; 5) grāmatvedības un citu nodaļu iesaistīšanu, kas nav tieši saistītas ar produktu un pakalpojumu procesu.
5. Četras mārketinga koncepcijas: 1) Ražošanas koncepcija – [Raž-nas iespēju izpēte]  [Produkta raž-na]  [Produkta virzīšana tirgū]  [Pārdošana tirgū par zemāku cenu]. 2) Produkta koncepcija – [Produkta kvalitātes uzlabošanas iespējas izpēte]  [Produkta ražošana]  [Produkta virzīšana tirgū]  [Pārdošana tirgū par mērenām cenām]. 3) Realizācijas koncepcija – [Tirgus izpēte]  [Produkta raž-na]  [Produkta pārdošanas stimulēšana tirgū]  [Pārdošanas apjomu palielināšana tirgū]. 4) Mārketinga koncepcija – [Pircēju reālo un potencialo vajadzību un vēlmju izpēte]  [Tirgus izpēte]  [1. Resursi]; [2. plāns]  [Produkta raž-na un virzīšana tirgū]  [Vēlmju apmierināšana].
6. Finanšu institūcijas uzdevums ir atbilstoši ražošanas koncepcijas būtībai ir ievest un pilnveidot finanšu pakalpojumus, kurus tās uzskata par nepieciešamu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties