Lai izpētītu LR Finanšu ministrijas lomu Latvijas ekonomiskajā krīzē, sazinājos elektroniski ar LR FM komunikācijas departamenta direktori Diānu Bērziņu, kura pastāstīja par krīzes komunikācijas stratēģiju, tās galvenajiem mērķiem, kā arī par publikām, ko FM uzrunā ar mediju palīdzību un kādas ir galvenās komunikācijas metodes un kanāli publiku informēšanai.
Kā skaidro Latvijas Motosporta federācijas preses sekretāre Dace Tribocka, krīzes komunikācija ir „komunikācija starp organizāciju un tās publikām pirmskrīzes, gan krīzes, gan pēckrīzes periodā. Komunikācijas mērķis ir mazināt bojājumus un negatīvu ietekmi organizācijas tēlam, reputācijai”1. Viena no lietām, ko dara Latvijas valdība un visas ministrijas – cenšas uzturēt pozitīvu attieksmi Latvijas iedzīvotājos pret viņu darbu, ko krīzes situācijās ir ļoti grūti nodrošināt. Finanšu ministrs Atis Slakteris uzsver: „Šī brīža apstākļos ir nepieciešama neatliekama, izlēmīga un saskaņota valsts institūciju, privātā sektora un visas sabiedrības rīcība, lai novērstu tālāku ekonomiskās situācijas pasliktināšanos.”…