• Nāve, seksualitāte un simbolisms. Visu piecu galveno vīriešu tēlu nāve kādā ziņā ir saistīta ar seksualitāti. Pirmais vīrs Sisiju piekrāpj, otrais ir seksuāli neaktīvs, trešais izpildīja savu jēgu, kad meitene palika stāvoklī un tai vairs nebija vajadzīgs, bet ceturtais centās katru sievieti pavedināt un, kad tas neizdevās un viņš sāka kļūt agresīvs, arī no viņa Sisijas atbrīvojās. Šis sakrīt ar sliktā ķēriena motīvu – vīrieši kādā ziņā neapmierina sievietes. Un, lai gan Smuta nāve nav tieši saistīta ar seksualitāti, arī tā ir romantisku jūtu dēļ. Pietam, katram vīrietim un viņa nāvei ir piedēvēts simbols. Kā minēts, pirmais vīrs bija dārznieks, tādēļ viņa simbols bija dārza dakša, otrais bija biznesmenis un viņa simbols – rakstāmmašīna, trešais bija bezdarbnieks un, kā filmā uzsvērts, nepeldētājs (te var piebilst, ka šis bija trešās Sisijas neapmierinātības iemesls), kuru simbolizēja radio, savukārt, Smuta simbols bija salūts tā aizraušanās dēļ, bet Madžeta – viņa drēbes kastē (viņš ir izmeklētājs un kaste būtu uzskatāma kā metafora slepkavības pierādījumiem). Visu vīru simboli tiek skatītājam uzkrītoši parādīti – pēc katras nāves no attiecīgā objekta Sisijas atbrīvojas, bet Smuts uguņošanu sarīko pats un arī Madžets, gaidot savu nāvi, savas drēbes pats ieliek kastē un tur klēpī, pieņemdams savu likteni. Pietam, izmeklētājs mirst slīkstošā laivā (viņš arī neprot peldēt), tā, it kā pats slīkstot savos melos. Izdzīvo vien Sisijas, kuras ūdenī vēro savu pēdējo upuri un aizpeld prom. …