.3.Sieviešu tēls medijos
Sievietes redz seju un ķermeni visapkārt nevis tāpēc, ka kultūra atspoguļo vīrieša fantāziju, bet gan tāpēc, ka reklāmdevējiem ir jāpārdod produkti bez maksas visiem, izmantojot bombardēšanu ar nolūku pazemināt sieviešu pašnovērtējumu; un politisku, nevis seksuālu iemeslu dēļ gan vīrieši, gan sievietes tagad pievērš uzmanību sejas un ķermeņa attēliem.
Kopumā TV reklāmās sievietes tiek attēlotas gandrīz tikai kā palīdzības sniedzējas, gaidot citus, dzīvojot un kalpojot citiem, nekad neuzņemoties atbildību par savu dzīvi televīzijas šovos.
Plašsaziņas līdzekļiem - grāmatām, žurnāliem, komiksiem, radio, televīzijai, filmām un mūzikai ir liela nozīme cilvēku dzīvē. Plašsaziņas līdzekļi piedāvā vairāk nekā tikai izklaidi; tie māca, pārliecina un veido cilvēku dzīvi. Daudzos plašsaziņas līdzekļos atkārtota tēma, kā vajadzētu uzvesties sievietēm un vīriešiem. Kad žurnālā redzam sludinājumu, klausāmies populāras dziesmas, lasām romānu, vēstījums saturiski bieži vien ir tradicionāls - sievietēm jārīkojas “sievišķīgi”, bet vīriešiem “vīrišķīgi”. Sievietei kā vīra sievai, bērnu mātes statuss ir būtisks.
Erotika un pornogrāfija (ierobežota un kontrolēta pieejā) ir daļa no mediju satura. Protams, ka seksuāli atklāts saturs nav pieejams visiem mediju veidiem, patērētājiem. …