Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:279970
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Kas ir subvencijas?

Subvencijas ir valsts līdzekļu fiksēts apjoms, ko izdala valstiskiem un administratīvi teritoriāliem veidojumiem stingru noteiktu mērķa izdevumu fiksēšanai. Subvencijas nepiešķir pilnā apjomā attiecīgā projekta vai programmas realizācijai, bet tikai zināmu daļu no kopējās kapitālieguldījumu summas, piemēram, 60 vai 80% apmērā. Pārējā, vissubvenciju summa ir jāsedz uzņēmumam ar saviem līdzekļiem. Pretēji dotācijām, kas ir neatgriežamas un neprasa īpašu atskaiti par to izlietošanu, subvencijām piešķirtā summa, ja tā netiek izmantota vispār vai izmantota citiem mērķiem, atgriežama atpakaļ valsts budžetā. Tas ie audzinoši un mobilizējoši.

2. Kāda ir ieguldītāju motivācija fandraizinga izpratnē?

Plaukstošās kompānijas labdarību uzlūko kā savas labklājības, vadošo pozīciju un sabiedrības atzinības nepieciešamu noteikumu.
Kopumā visu līmeņu donori atsaucas tāpēc, ka citi cilvēki gūst labumu no viņu ieguldījumiem. Viņi uzlūko labdarības pasākumus kā piedalīšanos citu cilvēku dzīves uzlabošanā - lokālā, nacionālā, globālā mērogā. Atsaucības līmenis ir atkarīgs no intereses intensitātes pret šo projektu, kā arī citiem tikpat nozīmīgiem faktoriem. Zināms, ka augsta līmeņa emocionālā iesaistīšanās un saistības pret organizāciju palielina potenciālā donora gatavību ziedot un tieši ietekmē ieguldītās summas apjomu. Šīs pieejas spēku izmanto lielākās veselības aizsardzības, izglītības, kultūras, kā arī sociālo pakalpojumu sfēras un baznīcas organizācijas.
Finanšu donoru, voluntieru un filantropu motivācija paredz pārzināt galvenos iemeslus, kāpēc cilvēki dod līdzekļus, veltī savu laiku un intelektuālos resursus sociāli nozīmīgu uzdevumu risināšanai:
• Tāpēc, ka viņus lūdz to darīt.
Gaidīt nelūgtus ziedojumus tikai tāpēc vien, ka iemesls ir tā vērts, ir nopietna kļūda.
• Personai ir vadošā, līdera loma organizācijā.
Līdera pozīcijas nozarē vai vēlēšanās tās iegūt var motivēt organizāciju nodarboties ar filantropiju
• Sabiedrības dzīves kvalitātes uzlabošanas vajadzība.
• Ticība organizācijas mērķiem.
• Intensīva interese par konkrētu programmu.
• Personīgā pieredze.
• Atbildības sajūta par citu cilvēku un vispār sabiedrības problēmām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties