Pēcpusdienas aktivitātes
Kad bērni pamodušies spēlē rotaļu- luksofori. Skolotāja paceļ sarkano kartiņu – bērni stāv, kad oranžo bērni gaida, kad zaļo – bērni skrien. Un tā vairākas reizes, skolotāja vēro bērnu uzmanību tajā brīdī, kad ir jāapstājas, vai, kad var skriet. Ja kāds izdara nepareizi, skolotāja atgādina kādi ir noteikumi, un atgādina kā bija, kad devās pastaigā.
Rotaļa – „Luksoforu polka’’ Tiek izdalīti 3 apļi- sarkans, oranžs, zaļš, katrs no apļiem tiek iedots bērnam. Bērni sastājas rindā, skolotāja pastāsta, lai bērni kārtīgi ievēro, kāda krāsa tam ir blakus. Ieslēdz mūziku, bērni izklīstot pa telpu, dejo, kad mūzika izslēgta, bērniem jāsastājas tā, lai luksafora krāsas būtu pareizā secībā.
Paēdot launagu, iestājusies krēsla, skolotāja izslēdz gaismu, vienam bērnam pielīmē atstarotāju, paņem lukturīti un spīdina virsū atstarotājam,visi bērni paskatās kā izskatās, cik redzams būs, kad ies pa ielu, tā uz maiņām bērni, lai katrs redz no malas.
Lai atpūstos no aktivitātēm, un gaidot vecākus, skolotāja izdala bērniem darba lapas, kas ir kā noslēgums dienai par drošību uz ceļa. Pildot darba lapas, bērni vēlreiz nostiprina zināšanas par to, kā ir jāuzvedas uz ielas, kas ir jāievēro.
…