Komersants investē zīmola attīstībā, lai panāktu, ka patērētāju acīs tas kļūst atpazīstams, simbolizējot kvalitāti, reputāciju un vērtības, ko uzņēmums pārstāv. Piesaistītā patērētāju uzmanība ir tas, kas seko izkoptam zīmolam, ir iemesls, kāpēc kāds cits vēlas to izmantot savā komercdarbībā un nav zīmola īpašnieks. Piemēram, veikala dizaina izkārtojums, preču zīmei raksturīgas logo formas vai raksti .
Viltotas preces ir tādas preces, kas ražotas, imitējot oriģinālo preci, un tās bez preču zīmes īpašnieka atļaujas tiek marķētas ar to pašu preču zīmi. Tas ir klasisks tiesību pārkāpums, jo pircējs tiek maldināts. Neskatoties uz to, ka ražotājs neslēpj pakaļdarinājuma esamību, imitācijas ražotājs ir ieinteresēts atsaukties uz zīmolu, lai pircējs to identificētu no kā tiek atdarināts .
Īpašnieks ir tiesīgs aizliegt citām personām lietot apzīmējumus, kas nav paredzēti preču marķēšanai un izcelsmes identifikācijai, ja nav attaisnojuma, kas rada priekšstatu par saistību ar šo preču zīmi vai dod iespēju negodīgi izmantot preču zīmes atšķirtspēju vai reputāciju, vai dod iespēju preču zīmei nodarīt kaitējumu. Priekšrocības, kuras trešā persona saņem no preču zīmju reputācijas, ir iegūtas negodīgi, ja tā ar šīs preču zīmes izmantošanas palīdzību mēģina izveidot saikni ar tēlu, kas ir preču zīmei ar zināmu reputāciju. Konkurence nodrošina, ka patērētājam tiek dota iespēja izvēlēties dažādu ražotāju preces, tādējādi izvairoties no nepamatoti dārgu preču esamības tirgū un to ierobežotās izvēles .
…