EDI priekšrocības
Tradicionāli ikdienas dokumentu saņemšanas un nosūtīšanas process klientiem, piegādātājiem, izplatītājiem un partneriem notiek ar e-pasta, faksa un citu komunikācijas līdzekļu starpniecību. Šīs informācijas saņemšana, apstrāde, uzglabāšana un pārsūtīšana aizņem daudz laika un resursu.
Ar mūsdienīgu tehnoloģiju palīdzību iespējams organizēt dokumentu plūsmu elektroniskā veidā starp visiem uzņēmuma klientiem un partneriem tieši no sūtītāja uzskaites sistēmas saņēmēja uzskaites sistēmā.
• Izdevumu samazināšana. Tradicionālais papīra darbs minimizējas, ievērojami samazinās administrēšanas izdevumi un tehnisko resursu izdevumi.
• Darba procesa paātrināšanās. Liels datu daudzums tiek apstrādāts un noformēts īsākā laikā. Tādējādi komunikācija just-in-time paaugstina plānošanas precizitāti un samazina reaģēšanas laiku.
• Paaugstināta drošība. Neeksistē ar cilvēcisko faktoru saistītās kļūdas.
• Produktivitātes paaugstināšana un loģistikas procesu paātrināšana. Strauji samazinās laiks no pasūtījuma izveidošanas līdz preces piegādes un apmaksas brīdim, kas savukārt, var uzlabot naudas līdzekļu kustību.
• Stratēģiskais potenciāls. Paaugstinās konkurētspēja, uzlabojas imidžs un vairojas pateicība no partneru puses.
…