3.4. Secinājumi
Darba gaitā tika pētīts asinhronā dzinēja palaišanas moments un palaišanas strāva. Mp un Ip tika noteikti trīm gadījumiem: ar nominālo spriegumu, ar pazemināto spriegumu un ar rotora ķēdē ieslēgtu papildpretestību. Tie ir asinhronā dzinēja 3 palaišanas veidi. Pēc iespējas jāievēro sekojošas prasības: palaišanas strāvai jābūt mazai, bet momentam – lielam.
Gadījums, kad U=Un saucās tiešā palaišana: salīdzinoši neliels palaišanas moments un strāuja palaišanas strāvas pieaugšana. Tomēr, vienkaršības un tehniski-ekonomisko īpašību dēļ, to izmanto visbiežāk.
Otrs gadījums ir ar pazemināto spriegumu: tādu palaišanas veidu pielieto lielās jaudas dzinējiem. Neērtība – U samazināšana izraisā momenta samazināšanu.
Trešais gadījums ir ar rotora ķēdē ieslēgtu papildpretestību: to pielieto dzinējiem ar fāžu rotoru. No konstruktīva viedokļa tas ir sarežģīts palaišanas veids un tāpēc to izmanto tikai gadījumos ar ‘’smagiem’’ palaišanas apstakļiem (Mp≈Mmax un Ip ↓).
…