Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:637937
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Tirgzinību jēdziens un tā nozīme ekonomikā.
Tirgzinības ir ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar preču sadali un maiņu. Tas ir cilvēku darbības veids, kas ir vērsts uz patērētāju vajadzību apmierināšanu maiņas ceļā. Izšķir četras galvenās tirgzinību funkcijas:
analīze;
plānošana;
darbība;
kontrole.
Termins mārketings ekonomiskajā literatūrā parādījās 19.un 20.gs. mijā un tiešā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas process, kurā tiek izzinātas, prognozētas un efektīvi apmierinātas klientu vēlmes, gūstot peļņu uzņēmumam. Mārketinga struktūru veido patērētāji, prece, cena un cenas politika, vieta – sadales kanāls, preču virzība tirgū. Mārketinga funkcijas ir apkārtējās vides analīze, tirgus izpēte, cenas plānošana, sadales kanālu un starpnieku daudzuma noteikšana. Mārketinga pamatelementi ir: vēlmes, vajadzības, pieprasījums, produkti, vērtējums, maiņa, darījumi, tirgus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties