Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:564207
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

1.biļete
1.Sportistu taktiskās sagatavošanas uzdevumi, ņemot vērā sava sporta veida specifiku.
"Taktika ir darbibas plāns, kā realizēt stratēģiskos mērķus.
Taktika sportā - māksla uzvarēt, sportiskās cīņas vadīšanas māksla, darbibas procesa ietekmēšana. Taktiskā sagatavošana ir tādu zināšanu, prasmju un iemaņu apgūšana, kas, ņemot vērā specifiskos nosacījumus, nodrošina sekmīgu sportisko cīņu - pedagoģ.process.
Taktiskais plāns:
- sportistu tehniskās, psiholoģiskās un fiziskās sagatavotības līmenis, salīdzinot ar gaidāmo pretinieku;
- informācija par pretinieku, tā spēles stilu, spēlētājiem;
- ziņas par sacensību norises apstākļiem;
- izvēlētā uzbrukuma vai aizsardzības taktika;
- individuālā, grupas un komandas taktika.
Izvēlētās taktikas realizācija:
- priekšstata radīšana par gaidāmo cīņu;
- sacensību cīņas vadīšanas stila variēšana;
- izšķirošu, laikus pieņemtu lēmumu realizēšana, ņemot vērā konkrētos sacensību apstākļus.
Florbolā - uzbrukuma vai aizsardzības taktika, atkarībā no tā izvēlas kādā veidā notiks spēlētāju pārvietošanās laukumā, bumbiņas izspēles pamatstāvokļi 1:2:2; 2:1:2. Aizsardzības taktika vairākums, mazākums."

2.Treniņa procesa plānošanas veidi.
"Plānojot treniņu darbu, jāievēro galvenās prasības, kas nosaka mācīšanas un audzināšanas procesa organizāciju,
uzbūvi, saturu un metodes. Prasību izpilde nodrošina procesa efektivitāti:
- didaktiskais princips (apzinīguma princips);
- audzēkņi jāmudina analizēt savu darbu;
- iniciatīva, patstāvība, radoša pieeja;
- sistemātiskuma princips (slodzes un atpūtas optimāla secība);
- prasību pakāpeniskas paaugstināšanas princips (lineāri, trepīte, viļņi);
- uzskatāmības princips;
- pieejamība;
- cikliskuma princips (monocikls, mikrocikls, mezocikls, makrocikls).
Treniņa procesa plānošana ir treniņa procesa konkritizešana dažādiem laika posmiem. Plāna uzdevums – ar visām iespējamām metodēm un līdzekļiem palīdzēt sportistam sasniegt augstu sagatavošanās līmeni. Plānam jābūt mērķtiecīgam, perspektīvam, zinātniskam, objektīvam, reālam, pamatotam, konkrētam. Ir jāizstrādā:
1. perspektīvai treniņa plāns, kas jāizstrādā vairākiem gadiem, lai pareizi organizētu jauno sportistu treniņa procesu. Kā liecina prakse labu futbolistu sagatavošanai nepieciešams vairāku gadu ilgs sistemātisks, neatlaidīgs
treniņa darbs, kas vel nebeidzās 18 – 19 gadu
vecumā. Šiem sportistiem nepieciešams vel 2 – 3 gadi, lai iegūtu futbola
pieredzi, paaugstinātu fizisko sagatavotību, pilnveidotu tehnisko un taktisko
meistarību;
2. treniņa gada plāns – gada plānā uzrāda tikai galvenos
uzdevumus jauno sportistu sagatavotībai un sagatavošanas, sacensību un
pārejas perioda izpildei; 3. treniņa plāns pa periodiem – visu treniņa gada
ciklu pieņemts dalīt trīs periodos: a. sagatavošanās (vispārējā un speciālā);
b. sacensību; c. pirmsacensību un galveno sacensību;
d. pārejas perioda."

3.Galvenās vadlīnijas izglītībai 21.gs. (mācīties zināt, mācīties darīt, mācīties dzīvot kopā, mācīties būt). Treniņu procesa didaktisko uzdevumu raksturojums.
"Pedagoģija - zinātne par audzināšanu.
Didaktika - zinātne par mācību procesu, māksla mācīt.
Didaktiskie uzdevumi:
- izglītot (mācīt, pilnveidot, atkārtot, pārbaudīt);
- attīstīt (biomotorās spējas, kognitīvos procesus;
- audzināt (sekmēt vispusīgas personības attīstības dinamiku, vērtību un attieksmju sistēma, gribas īpašības).
Didaktiskie principi, kā vadīt mācību procesu, lai bērns mācītos ar prieku:
- māc.procesa kompleksums un mērķtiecīgums;
- zinātniskums un saprotamība;
- sistemātiskums un pēctecība;
- uzdevumu saistība ar dzīvi;
- uzskatāmība;
- apzinīgums un aktivitāte;
- zināšanu noturīgums un pamatīgums;
- pozitīvs emocionālais fons;
- mācībām nepieciešamie nosacījumi.
Izglītības politikas mērķis Latvijā ir piedalīšanās kvalificētas, vispārējas un profesionālas izglītības veicināšanā ES dalībvalstīs. Starptautiskās komisijas par izglītību ziņojumā ""Mācīšanās ir zelts"" UNESCO eksperti 21.gs. izglītībai izvirza četrus balstus:
- mācīties zināt;
- mācīties darīt;
- mācīties dzīvot kopā;
- mācīties būt.
21.gs.sākumā tika formulēts vēl arī 5.balsts ""Mācīties izvēlēties""
paaugstinātas spriedzes apstākļos.
Tas viss ir cieši saistīts ar trenera kompetencēm: (komunikācijas,
organizatoriskā, psihol., pedag., didakt., emocionālā)."


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties