Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:661661
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Nekustamais īpašums jaunajā bezsvara elektroniskās komercijas pasaulē dematerializējās līdz ar dažādām precēm, piemēram, biroja telpu dematerializācija ir saistīta r to, ka papīra dokumentus aizstāj elektroniskie faili. Arī nauda dematerializējās, jo pastāvēšanās sākumposmā nauda bija cieta un bieži vien liela izmēra, bet mūsdienās tā kļūst par elektroniskiem bitiem, kas pēc būtības ir tīra informācijas vienība un var pārvietoties ar gaismas ātrumu. Naudas dematerializācija ir cieši saistīta ar iekrājumu samazināšanos un personīgo parādu veidošanos. Naudas krāšana aizvien mazāk iederas paātrinātās ekonomikas laikā, kur tiek novērtēta iespēja nodrošināt ātru naudas apgrozījumu, nevis veidot uzkrājumus.9
Pakalpojumu ekonomikai raksturīgs tas, ka pakalpojumi ir nemateriāli un netverami, tie tiek sniegti, nevis ražoti, un tie pastāv tikai to sniegšanas brīdī. tos nav iespējams paturēt uzkrāt vai mantot. Preces var nopirkt, bet pakalpojumus saņemt. Pakalpojumu ekonomikā nauda tiek samaksāta par cilvēku laiku, nevis vietu vai lietām. Līdz ar elektroniskās komercijas un sarežģītu datu atgriezeniskās saites mehānismu parādīšanos pakalpojumi ir ieguvuši jaunu formu un kļuvuši par daudzveidīgām ilgtermiņa attiecībām pakalpojumu sniedzēju un klientu starpā. Daudzas no lielajām firmām, kas vēl pirms dažiem gadiem guva peļņu, pārdodot aparatūru un programmatūru, ir sākušas veikt izmaiņas, lai kļūtu par pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, ir firmas, kuras paklājus ne tikai tirgo, bet arī izīrē ar konkrētiem nosacījumiem un par konkrētu cenu. jaunajā kibertelpas ekonomikā grāmatas zaudē savu materiālo veidolu un pārtop par pakalpojumu veidu un tās nav vienīgās preces, kuras mūsdienās pārtop par pakalpojumiem. mūsdienās. Ražošanas kopienākumi mūsdienās ir zemāki par 30 procentiem, savukārt kopienākumi pakalpojumu sfērā bieži ir lielāki par 50%.10

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1318548
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties