Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:679096
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jāsaka, ka patērētāji dzīvo sarežģītā vidē. Viņu uzvedību lēmuma procesā nosaka ne tikai individuāli mainīgie rādītāji, bet arī sekojoši ārējās vides faktori. Arī grupas ietekme spēlē būtisku lomu patērētāju pieņemtajos lēmumos. Tiek uzskatīts, ka primārajā ietekmes grupā ietilpst ģimenes locekļi, klases biedri, tuvākie radinieki, bet sekundārā ietekmes grupa sastāv no kaimiņiem un paziņām, draugu draugiem.
Personiskā līmenī patērētāju uzvedību ietekmē dažādi faktori – vai noskatītā lieta patīk, nepatīk, kādas ir tās prioritātes ikdienas hierarhijā, kāda ir morālā stāja un vērtības iegādāties vai neiegādāties kādu konkrētu produktu. Noteiktās, strauji mainīgās industrijās, piemēram, modes, pārtikas un personīgās aprūpes jomā, patērētāju personīgais viedoklis un viņu prasības stila un izklaides jomā var kļūt par dominējošajiem faktoriem. Lai gan reklāma var kaut kādā mērā ietekmēt šos faktorus, patērētāja personiskajām preferencēm un vēlmēm bieži ir lielāka ietekme uz gala pirkuma veikšanu.
Ikviens, kurš mēģina ietekmēt patērētājus, iet pa apmācību ceļu, kas noved pie izmaiņām zināšanās. Mācīšanās teorija ir svarīga, lai izprastu patērētāju uzvedību, it īpaši, ja runa ir par precēm un pakalpojumiem, kuru iegāde notiek salīdzinoši īsā pārdomu un novērtējuma periodā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1386399
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties