Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:565119
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ieskats Eiropas Integrācijas vēsturē    4
  Kopējās laiksaimniecības politikas aizsākumi    5
  Kopējās lauksaimniecības politikas reformas    6
  Kāpēc bija nepieciešama jauna KLP reforma    7
  Lauksaimniecības politikas mērķi un pamatprincipi    8
  Lauksaimniecības finansējums    9
  Tirgus un cenu politika    10
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.
Lauksaimniecības nozare ir sarežģīta tautsaimniecības nozare, kuras veidošanos ietekmēja atšķirīgās dalībvalstu intereses. Daļa no valstīm bija ieinteresētas kopējā lauksaimniecības tirgus izveidošanā, savukārt citas vēlējās lielāku prioritāti piešķirt tirdzniecības barjeru atcelšanai industrijas sektorā.
Darba mērķis bija aplūkot tuvāk lauksaimniecības politikas mērķus, tās pamatprincipus.Referātā tiks atspoguļotas tēmas, kas saistītas ar lauksaimniecības finansējumu, tēma, kas saistīta ar jaunas reformas nepieciešamību kopējā lauksaimniecības politikā, kāpēc tā bija nepieciešama.

Ieskats Eiropas integrācijas vēsturē.
Par Eiropas Savienotajām Valstīm sapņoja humānisti un pacifisti, bet viņu sapņus izgaisināja kari, kas gadsimta pirmajā pusē Eiropai atnesa milzīgu postu. II Pasaules kara laikā pretošanās kustības rindās dzima sapnis par jaunu Eiropu. Itāļu federālists Altjero Spinelli un žans Monē, kas iedvesmoja šūmaņa plānu, ar kuru 1951.gadā tika izveidota Eiropas ogļu un tērauda kopiena, bija 2 Eiropas integrācijas modeļu- federālisma un funkcionālisma, galvenie proponenti. Federālisma motīvs- vietējām, reģionālajām un centrālajām pārvaldes iestādēm ir jāsadarbojas un citai citu jāpapildina, bet funkcionālā pieeja atbalsta pakāpenisku suverenitātes pārnešanu no valsts uz kopienu.
Mūsdienās abas šīs pieejas ir saplūdušas pārliecībā, ka valsts un reģionālās pārvaldes iestādes ir jāsalāgo ar neatkarīgām, demokrātiskām kopienas iestādēm, kurām jāuzņemas atbildība tajās jomās, kur efektīvāki par atsevišķu valstu darbību ir kopīgi pasākumi: vienots tirgus, ārpolitika un aizsardzība, monetārā un sociālā politika, drošības politika.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties