Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:826110
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Internetmārketinga instrumenti

Problēma – internetmārketinga instrumentus grūti izmantot, jo nav izveidojusies kibertelpa, informācijas sabiedrība, likumdošana.
1. Dators ar internetpieslēgumu – internets palīdz samazināt izmaksas saistītas ar tirdzniecības darījumu veikšanu. Dators dod iespēju glabāt, apstrādāt lielu informācijas daudzumu, stimulē ekonomikas attīstību, veicina digitālo (informācijas) revolūciju. Internetu izmanto visādi, bet arī plašas informācijas sniegšanai par uzņēmumu.
Mūsdienās izmanto šādus biznesa modeļus:
1) Bukletu internetā
2) E – veikalus – pārdošanas apjoma palielināšanai
3) Dinamisks informācijas projekts darbam ar klientu
4) Stratēģisks portāls uzņēmuma tirgus daļas palielināšanai
2. Digitālā TV – komunikācija notiek 2 virzienos, ko nodrošina tehnoloģija, kas pārvērš skaņu, attēlu datorizētos skaitļos.
Plusi: - kvalitatīvāks attēls, skaņa un plašāks piedāvājums(TV, veikali…)
3. Interaktīvais radio – ir:
3.1. I-radio – pārraidēs tiek izmantots internets;
3.2. Digitālais radio – nepieciešams īpašs radio uztvērējs ar signālu dekodējošu iekārtu un liels šķidrā kristāla ekrāns. Mīnuss: Nepieciešams liels d-ku skaits, palielinoties auditorijai, palielinās iz-sas, Pluss: klausoties radio var piedalīties pārraidē izsakot replikas.
4. Mobilās komunikācijas – mīnusi: mazs ekrāns, ierobežots zīmju skaits, dizaina ziņā vājas mājas lapas, negaidītas ziņas – spami.
5. Interaktīvie kioski – pēc izmēra ir robusti un kompakti:
Plusi: precīza auditorijas atlase, iespējams novietot tieši mērķauditorijas atrašanās vietā. Tādējādi piesaista patērētājus, abpusēja komunikācija starp pircēju un pārdevēju. Brenda, zīmola popularizēšana.
6. Datu matricas, CD, vizītkartes – plusi – izplata tekstu, audio, animāciju, video, programmnodrošinājumu, apvieno lielu info daudzumu, aizstāj bukletus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties