Pēc praktiskā darba izpildes un nepieciešamo e-biznesa veidu padziļinātas izpētes iespējams secināt, ka norādītie e-biznesa veidi Latvijā ir sastopami, taču nav tik plaši izplatīti kā e-veikali.
Salīdzinot tikai informācijas brokeru un e-izsoļu veidus, Latvijā daudz izplatītāki ir informācijas brokeri, kas pamatā ir uzņēmumi, kuri ar savu informācijas sistēmu palīdzību citiem uzņēmumiem
vai atsevišķos gadījumos arī privātpersonām piedāvā savās datu bāzēs uzkrātās un apstrādātās informācijas atspoguļojumu, kas galvenokārt izpaužas dažādu monitoringu vai pārskatu veidā,
tātad, Latvijā informācijas brokeri funkcionē lielākoties tikai B2B e-biznesa modelī. Pēc darba autora domām, Latvijā vairāk izplatīti ir tieši tie informācijas brokeri, kas informāciju iegūst un uzkrāj, realizējot pakalpojumu nodrošināšanu – piekļuvi datu bāzēm, atfiltrētām ziņām, taču daudz
mazāk sastopami informācijas brokeri, kas veic uzkrātās informācijas detalizētu un apjomīgu tālāko apstrādi, radot pavisam jaunu un unikālu saturu.
Savukārt e-izsoles galvenokārt vērojamas tikai nekustamā īpašuma tirgū, tas ir, Latvijā nav sastopamas vai ir ļoti maz zināmas tādas e-izsoļu platformas, kurās izsoles tiktu veiktas arī par salīdzinoši mazvērtīgiem vai nelieliem produktiem, priekšmetiem, kā tas, piemēram, ir eBay.com tirdzniecības platformā. E-izsoļu nelielā izplatība Latvijā potenciāli skaidrojama gan ar valsts nodokļu politiku, gan arī privātpersonu mazo ieinteresētību un alternatīvo, konkurējošo risinājumu
pieejamību ārvalstīs, tas ir, ja viens no patērētāja pamatmērķiem e-izsolēs ir iegūt preci par iespējami zemāko vai izdevīgāko cenu, tad visticamāk to varēs izdarīt eBay.com vai citviet, nekā kādā Latvijas e-izsoļu platformām.…