Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:792119
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Eļļošana zem spiediena. Vidējas, lielas un mazas jaudas kuģu dīzeļmotoros pielieto galvenokārt eļļošanu zem spiediena. Izšķir eļļošanu ar zemu spiedienu (līdz 5 ata) un augstspiediena eļļošanu (līdz 50 ata un vairāk).
Zemspiediena (cirkulācijas) eļļošanu uz kuģiem lieto visbiežāk, jo tas ir visdrošākais eļļošanas veids. Eļļa zem spiediena līdz 5 ata nepārtraukti cirkulē slēgtā sistēmā. Eļļas sūknis padod eļļu pa cauruļvadiem uz visām berzei pakļautām daļām. Izstrādātā eļļa satek karterī. Pēc eļļas attīrīšanas tā atkal tiek dzīta maģistrālē. Kad eļļa plūst pa berzes vietām, tā sakarst, tāpēc sistēmā ieslēgts eļļas dzesētājs, ko apskalo jūras ūdens. Normāla spiediena uzturēšanai spiediena maģistrālē ieslēgts redukcijas vārsts. No eļļas maģistrāles pa cauruli eļļu padod uz kloķvārpstas pamatgultņiem, no kurienes eļļa pa kloķvārpstas urbumu aizplūst uz klaņa gultni un pa klaņa urbumu tālāk uz virzuļa pirkstu. Pirms dzinēja iedarbināšanas sistēmā jāpaaugstina spiediens, ko panāk ar rokas vai elektrisko sūkni. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties