Savukārt Andreu savā pētījumā konstatēja, ka vīriešiem un sievietēm ir atšķirīga ceļojuma motivācija un līdz ar to arī tūrisma produktu patēriņš. Pētījuma autors norādīja, ka kopumā sievietēm ir daudz spēcīgāka motivācija nekā vīriešiem. Andreu pierādīja, ka dzimumu atšķirība tūrismu produktu patēriņā slēpjas šo dzimumu motivācijā, jo vīrieši kā tūristi dod priekšroku vairāk atpūtai un aktivitātēm sev izvēlētajā galamērķi, bet savukārt sievietes kā tūristes vairāk dod priekšroku relaksācijai un skaistuma pakalpojumu izmantošanai (Andreu 2005).
Darba autore sliecas piekrist Andreu veiktajam pētījumam, jo starp dzimumiem pastāv būtiska atšķirība par tūrisma produktu patēriņa izvēli. Sievietes vairāk ir impulsīvas, bet vīrieši pragmātiskāki un egoistiskāki. Vīrieši vairāk atļaujas tērēties, lai sagādātu sev prieku un baudu, bet sievietes, lai arī izvēlas lutināt sevi, viņas tomēr arī padomās par savu ģimeni, radiem un draugiem, respektīvi, iegādāsies kaut kādas paliekošas lietiņas viņiem par piemiņu.
…