Konspekts
Māksla, kultūra un vēsture
Literatūra
Džefrijs Dž.Fokss "Kā kļūt par mārketinga superzvaigzni"-
Džefrijs Dž.Fokss "Kā kļūt par mārketinga superzvaigzni"
Konspekts16 Literatūra, Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
I nodaļa | Dzinn, dzinn – mārketinga mūzika | 3 |
II nodaļa | Pilnībā izprotiet mārketinga definīcija | 4 |
III nodaļa | Mārketinga uzņēmums – superzvaigzne | 5 |
XI nodaļa | Vienmēr nosakiet vērtībai atbilstīgu cenu | 6 |
XII nodaļa | Cenu pazemināšanas neprāts | 7 |
XIII nodaļa | Līdzība par vērtībai atbilstīgas cenas noteikšanu | 8 |
XIVnodaļa | Pārdodot vienmēr brīdiniet par rezultātu | 9 |
XXVII nodaļa | Kļūstiet pats par savu klientu | 10 |
XXVIII nodaļa | Likvidējiet klientiem visus šķēršļus | 11 |
XXIX nodaļa | Vienmēr pasakiet paldies saviem klientiem | 12 |
XXX nodaļa | Piecpadsmit negrozāmie likumi | 13 |
XXXI nodaļa | Superzvaigznēm patīk ekonomikas lejupslīdes posmi | 14 |
XXXIII nodaļa | Mārketinga zvaigznes 5. tūlītējs izaicinājums | 16 |
XXXIV nodaļa | Sašaurinieties, lai attīstītos | 17 |
XXXVI nodaļa | Jautājumi, uz kuriem laiski mārketinga darbinieki nespēj atbildēt, bet jāatbild mārketinga superzvaigznēm | 18 |
XXXVII nodaļa | Atrodiet atbildes uz iepriekš minētajiem jautājumiem | 19 |
XXXVIII nodaļa | Sacentieties par katru sprīdi | 20 |
XXXIX nodaļa | Mārketinga superzvaigznes 3. tūlītējais izaicinājums | 21 |
XL nodaļa | Nospodriniet sudrablietas | 22 |
XLI nodaļa | Vienmēr vispirms pārlieciniet kolēģus | 23 |
XLII nodaļa | Neļaujiet pilnībai kavēt jaunu preču ražošana | 24 |
XLIII nodaļa | Iegādājieties tirgu nevis fabriku | 25 |
XLIXn nodaļa | Sparīgi vēzējiet dūres | 26 |
L nodaļa | Atcerieties Džimiju Djurānu | 27 |
LI nodaļa | Pirmais gadskārtējais mājas Ostrova skriešanas maratons | 28 |
„Jebkurš nopietns, objektīvs pētījums, kas aptver visus plašsaziņas līdzekļu veidus, liecina, ka vismaz 90 no katrām 100 reklāmām vispār nav izlasāmas, ir pavirši, nesaprotami uzrakstītas vai nereklamē atbilstošo zīmolu.
Reklāmas nav vienīgais, kas iztukšo tirgotāja kabatas. Tas pats notiek arī slikti sagatavotu pārdēju profesionālas neprasmes dēļ. Ir aplēsts, ka 95% tirdzniecības daļas darbinieku nekad nelūdz, lai klienti izdara pasūtījumu.
Tirdzniecības personāla neprasmi strādāt ar klientiem daļēji apslēpts fakts, ka 25% visu pārdošanas darījumu notiek pēc klienta ierosmes!! ”.
I nodaļa „Dzinn, dzinn – mārketinga mūzika”.
Dzinn, dzinn ir sinonīms vārdkopai „nest peļņu”. Dotajā nodaļā tiek aprakstītas galvenās funkcijas un īpašības laba pārdevēja un uzņēmuma, kur viņš strādā. Marketinga superzvaigznei jāpadara lai šī skaņas skanētu veikalā ar vien biežāk. Tirgotāja pienākums ir nodrošināt uzņēmumam peļņu, šķindināt kases aparātu. Toties reti kuri tirgotāji sagatavo piemēroti savus darbiniekus.…
Jebkurš nopietns, objektīvs pētījums, kas aptver visus plašsaziņas līdzekļu veidus, liecina, ka vismaz 90 no katrām 100 reklāmām vispār nav izlasāmas, ir pavirši, nesaprotami uzrakstītas vai nereklamē atbilstošo zīmolu. Reklāmas nav vienīgais, kas iztukšo tirgotāja kabatas. Tas pats notiek arī slikti sagatavotu pārdēju profesionālas neprasmes dēļ. Ir aplēsts, ka 95% tirdzniecības daļas darbinieku nekad nelūdz, lai klienti izdara pasūtījumu. Tirdzniecības personāla neprasmi strādāt ar klientiem daļēji apslēpts fakts, ka 25% visu pārdošanas darījumu notiek pēc klienta ierosmes! Mārketinga superzvaigznes pienākums ir veicināt pārdomātas pārmaiņas, kas uzņēmumam palīdz pielāgoties pastāvīgā attīstībā esošiem tirgiem un izvēlīgiem klientiem. Izcili mārketinga darbinieki veiksmīgi palīdz savam uzņēmumam pārdzīvot grūtus laikus un kliedēt uzņēmuma darbinieku šaubas. Mārketinga superzvaigzne savu ideju uzskata par produktu, kas jāpārdod.
-
Džefrijs Dž.Fokss "Kā kļūt par mārketinga superzvaigzni"
Konspekts16 Literatūra, Mārketings, reklāma, Sabiedriskās attiecības
- Mārketinga informācijas sistēma
- Mārketinga vide
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga informācijas sistēma
Konspekts augstskolai7
-
Mārketinga vide
Konspekts augstskolai3
Novērtēts! -
Sadales kanāli un produktu pārvietošana. Produktu virzīšana tirgū
Konspekts augstskolai3
Novērtēts! -
Mārketinga pētījumu veidi
Konspekts augstskolai12
-
Mārketinga būtība, mērķi un attīstība
Konspekts augstskolai5