Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:691376
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Pirkuma motīvi- Pircējs pērk “Belvita” cepumus, lai apmierinātu savas fizioloģiskās vajadzības. Emocionālos ,psiholoģiskos un patronāžas motīvus rada preces reklāma un prestižš. Kā arī pastāv racionālie motīvi, jo ir četri cepumi vienā paciņā, un maksā lētāk nekā citi cepumi ( piem.,selga). Pastāv arī preces motīvs, jo ir diezgan jauns produkts, kurš vēl aizvien tiek plaši reklamēts.
2. Lēmuma pieņemšanas posmi – Pircējs apzinās, ka ir izsalcis , tāpēc mēģina atcerēties kāda bija reklāma vai ko citi ir teikuši par šo produktu, un arī vai pats ir garšojis, (it īpaši parasti vismaz vienai garšai no trim pieejamajām ir atlaides pārsvarā vienmēr), izvērtē kuru garšu šobrīd tieši vēlētos un vai tieši „Belvita” produkciju. Vēlreiz prātā izvērtē visu iepriekš jau domāto, lai pārliecinātos vai tiešām vēlas tieši šo un vai cena apmierina.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1319126
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties