1.Pirkuma motīvi- Pircējs pērk “Belvita” cepumus, lai apmierinātu savas fizioloģiskās vajadzības. Emocionālos ,psiholoģiskos un patronāžas motīvus rada preces reklāma un prestižš. Kā arī pastāv racionālie motīvi, jo ir četri cepumi vienā paciņā, un maksā lētāk nekā citi cepumi ( piem.,selga). Pastāv arī preces motīvs, jo ir diezgan jauns produkts, kurš vēl aizvien tiek plaši reklamēts.
2. Lēmuma pieņemšanas posmi – Pircējs apzinās, ka ir izsalcis , tāpēc mēģina atcerēties kāda bija reklāma vai ko citi ir teikuši par šo produktu, un arī vai pats ir garšojis, (it īpaši parasti vismaz vienai garšai no trim pieejamajām ir atlaides pārsvarā vienmēr), izvērtē kuru garšu šobrīd tieši vēlētos un vai tieši „Belvita” produkciju. Vēlreiz prātā izvērtē visu iepriekš jau domāto, lai pārliecinātos vai tiešām vēlas tieši šo un vai cena apmierina.…