19.2. Ziemā ļoti būtiski ir jāmaina braukšanas temps, stils un galvenais – ātrums!
19.3. Nedrīkst atstāt bremzēšanu uz pēdējo momentu, jo tad bremzēšana būs ļoti intensīva un riepas var viegli pazaudēt saķeri un sākt šļūkt, līdz ar to automašīna kļūst nevadāma.
19.4. Vienmēr jārūpējas, lai starp priekšā braucošo un tavu mašīnu ir pietiekama distance neparedzētiem manevriem, citādi iespēja precīzi manevrēt, apbraucot šķēršļus, stipri samazinās.
19.5. Saķeres laukums riepai ar ceļa virsmu ir apmēram plaukstas lielumā, tāpēc ziemā sevišķi svarīgi izvēlēties labas kvalitātes un piemērotas riepas. Ja ziemas riepas protektora augstums ir zemāks par 4 mm, tad riepa nespēs nodrošināt pietiekamu saķeri.
19.6. Jāseko līdzi gaisa spiedienam riepās, jo no tā arī ir atkarīgs, cik laba būs riepas saķere ar ceļa segumu. Atceries! Krasas gaisa temperatūras pazemināšanās gadījumā krītas arī spiediens riepās.
19.7. Ja ir aizdomas par to, ka riepai ir problēmas ar saķeres nodrošināšanu, noteikti vispirms jāsamazina ātrums. Nedrīkst pārlieku paļauties uz elektroniskajām drošības sistēmām, jo tās nevar izvēlēties ātrumu, ar kādu braukt līdz katrai konkrētai vietai. Tā ir tikai un vienīgi autovadītāja izvēle un lēmums.
19.8. Regulāri jāseko ārējās temperatūras rādījumam automašīnas kontroles panelī. Atceries! Braucamās daļas apledojums var sākt veidoties jau pie nelieliem "plusiem".
19.9. Un vēl - ziemas laikā nedrīkst rīkoties agresīvi ar stūri, kustības nedrīkst būt straujas, tām jābūt lēnām.
…