Vilcējmašīnas barošanas sistēmas sastāvdaļām jānodrošina motora darba drošums pie apkārtējās vides temperatūras no +50 līdz –50⁰C un pie gaisa mitruma līdz 98%, kā arī pie lielas gaisa putekļainības. Zem motora pārsega gaisa temperatūra sasniedz 35...40⁰C un praktiski nav atkarīga no apkārtējās vides temperatūras. Daļa degvielas noplūde uz tvertni no augstspiediena sūkņa, filtriem un sprauslām palielina degvielas temperatūru tvertnē, kura atsevišėos gadījumos var sasniegt līdz 80⁰C. Pie apkārtējās vides zemām temperatūrām siltas degvielas ieplūde tvertnē izsauc palielinātu ūdens tvaiku kondensāciju. Ieteikums – pie zemām gaisa temperatūrām degvielas tvertni vienmēr pieliet pilnu ar dīzeļdegvielu. Ja degvielas padeves sistēmas augstspiediena sastāvdaļās ir garas maģistrāles, tad degvielas saspiežamības dēļ rodas spiediena svārstības, kuras izmaina degvielas padeves ģeometrisko momentu un izkropļo iesmidzināšanas raksturojumu atkarīgu no izciļņa profila. Pārtraucot degvielas padevi augstspiediena sūknī, spiediena rezonanses vilnis var izsaukt otrreizēju degvielas iesmidzināšanu. Iesmidzināšanas raksturojuma neatbilstība izsauc palielinātu degvielas patēriņu, dūmošanu, izplūdes gāzu toksiskumu un smidzinātāja urbumu aizkoksēšanos. Minēto cēloņu rezultātā lielas litrāžas motoros, pie lielām cikla padevēm iegūst pielietojumu augstspiediena degvielas aparatūra ar minimālu augstspiediena padeves maģistrāļu garumu – sūknis-sprausla.…