Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:537733
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Lietotnes izmantošanas mērķi    4
  “Kahoot” klasē    4
  “Kahoot” attālinātajā mācību procesā    4
  Lietotnes iespējas    5
  “Kahoot” skolotājiem    5
  “Kahoot” skolniekiem    5
  Lietotnes izmantošanas izmaksas    6
  Basic plāns    6
  Pro plāns    6
  Premium plāns    6
  Premium+ plāns    6
  Lietotnes lietošana    7
  “Kahoot” profila izveide    7
  “Kahoot” spēles izveide    8
  Pieslēgšanās “Kahoot” spēlei    8
  Kahoot izmantošana pamatskolas skolēniem    9
  SVID analīze    9
  Secinājumi    10
  Izmantotie avoti    11
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir izanalizēta digitālā rīka “Kahoot” efektivitāte mācību procesa apguvei.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti.Darbā ir apkopota jau zināmā informācija par “Kahoot”, sniegta informācija par lietotnes piedāvātajām funkcijām un izdarīti secinājumi par šī digitālā rīka izmantošanas iespējām un to efektivitāti.
Darbā secināts, ka-
1. “Kahoot” ir efektīva lietotne izglītības iegūšanai;
2. Ar šīs lietotnes palīdzību ir iespējams iemācīties jaunas tēmas un sagatavoties kontroldarbiem;
3. Pēc veiktās aptaujas rezultātiem var secināt, ka pamatskolas izglītības posma skolēni atbalsta lietotnes “Kahoot” iekļaušanu mācību procesā;
4. Lietotne ir paredzēta jebkura vecuma cilvēkam un to var spēlēt jebkurā brīdī;
5. Lietotne ir paredzēta lietošanai gan mācībām klasē, gan attālināti, gan darbavietām, gan spēlējot to izklaidei kopā ar draugiem vai ģimeni;
6. Lietotne sniedz daudz dažādas opcijas, kas nodrošina efektīvāku, interesantāku un vieglāku mācību procesu;
7. Lietotne ir pielāgota arī attālinātam mācību procesam;
8. Lietotnē jaunas tēmas tiek apgūtas testa veidā, kas veicina draudzīgu konkurenci, padarot mācību procesu efektīvāku.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties