Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:644005
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Digitālā mārketinga funkcijas un kanāli, e-komercija
a. Digitālais mārketings ir tirgzinības forma, kas koncentrējas uz mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē. Digitāla mārketinga trīs galvenās funkcijas ir satura mārketings, mērķauditorijas segmentēšana un datu analīze.
1. Satura mārketings.
Lai piesaistītu un noturētu noteiktu mērķauditoriju un galu galā veicinātu patērētāju rīcību, satura mārketings ir saistīts ar vērtīga, savlaicīga un konsekventa satura izveidi un izplatīšanu. Šajā kategorijā var ietilpt infografikas, filmas, emuāra ziņas, sociālo mediju ziņas un cita veida saturs. Sadarbībā ar IT firmu izveidot emuāru, kurā bieži jāpublicē tehniskus rakstus, lietošanas gadījumus un padomus. Turklāt šis saturs tiks izplatīts, izmantojot uzņēmuma e-pasta informatīvos izdevumus un sociālo mediju kontus.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties