Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums

     

    Konspekts3 Pedagoģija

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:859026
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mācību procesa posmi jeb secība.
Kognitīvisma teorija.
Dž. Brunera mācīšanās modelis nenoliedz stimula un situācijas nozīmi, analizē procesu, kas nodrošina S – R (situācijas – reakcijas) iestāšanos – paša skolēna zināšanas, prasmi, attieksmi. Skolēna uzvedība nav vienkāršots stimula rezultāts, tā ir sarežģīta aktivitāte, kas aptver trīs svarīgākos kognitīvos procesus: informācijas apgūšana, operēšana ar informāciju, tās transformēšana, transformācijas atbilstības pārbaude.
Mācīšanās virzās no priekšspēles ar objektiem pie uztveres izkopšanas un beidzot pie notikumu verbāliem apcerējumiem.
Lai apgūtu jauno virzība no zināmā uz nezināmo, ievērojot pakāpeniskumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1244524
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties