Mācību saturs:
• Izprot praktisko uzdevumu saistību ar matemātisko teoriju (daudzstūri mūsu apkārtnē, modelēšana ar kociņiem). Zīmē un apzīmē ar burtiem daudzstūrus, nosaukt to elementus, aprēķināt perimetru, noteikt daudzstūru kopīgās un atšķirīgās pazīmes (malas, to skaits, izvietojums).
Stunas uzdevumi:
1. Iepazīstināt skolēnus ar daudzstūriem un to elementiem
2. Rosināt skolēnus atrast un nosaukt dažādus daudzstūrus klases telpā.
3. Sekmēt prasmi veidot glezniņu no daudzstūriem.
4. Veicināt sadarbības prasmes, strādājot grupās un veidojot daudzstūrus.
Metodes, paņēmieni, darba formas: individuāls, grupas, pāru darbs; didaktiskā spēle „Taisnstūris”, gleznas izveide, pašvērtējums, rotaļa „Figūras”.
…