Nereti ir gadījumi, kad kādā no vispārizglītojošās skolas klasēm tiek ieskaitīti skolēni ar speciālām vajadzībām. Skolotājam ir jābūt gatavam strādāt arī ar šādiem skolēniem, identificēt un respektēt šāda skolēna spējas, iepazīt skolēnu kā indivīdu un nosakot skolēna zināšanu līmeni, mērķtiecīgi un pakāpeniski ievadīt viņu apmācību procesā.
Viens no pirmajiem uzdevumiem, ir uzzināt audzēkņa specifiskā medicīniskās vajadzības. Skolotājam ,ja viņa klasē ir šāds skolēns, noteikti jāzina, vai šāds skolēns lieto medikamentus, kādi varētu būt blakusefekti un kādos gadījumos slimība var regresēt vai progresēt. Sadarbībai starp šādu skolēnu un skolotāju jābūt īpaši pārdomātai, tāpat pa lielākajai daļai no skolotāja būs atkarīga arī pārējo klasesbiedru attieksme pret audzēkni ar īpašām vajadzībām. …