1. Mērķis un pielietojuma sfēra
Īstenojot noteiktus organizācijas mērķus, ir nepieciešams konkrēts darbinieku skaits ar atbilstošām prasmēm, izglītību un pieredzi, kuri var veikt produkta kvalitāti ietekmējošu darbu, lai arvien vairāk palielinātu klientu apmierinātības līmeni.
Plānojot pieprasījumu pēc personāla, kā arī kvalitatīvās un kvantitatīvās analīzes rezultātā, var parādīties brīvā vakance – nepieciešamība pēc jauniem darbiniekiem. Šajā gadījumā izmanto darbinieku atlases un pieņemšanas darbā procedūru. Dokumentēta un sīki aprakstīta atlases kārtība nodrošina, ka pieņemtie darbinieki, izejot vairākas pārbaudes un testus, būs atbilstoši ieņemamam amatam un spēs efektīvi darboties organizācijas interesēs.
…