Bērnu vecums: 5 – 6 gadi
Uzdevumi:
1. Pilnveidojot radošās iztēles attīstību veicot dažādus radošus darbiņus piem., zīmējot sava puķu zirņa nosvinētos svētkus, izdomājot stāstiņu par puķu zirņa brīvdienām.
2. Pilnveidot salīdzināšanas prasmes, saskatīt atšķirības, izdarīt secinājumus vērojot puķu zirņa attīstību.
3. Veidot bērnos atbildības sajūtu, katru otro dienu aplejot puķu zirni un uzmanot to.
4. Veidot emocionālu, saudzīgu un pozitīvu attieksmi apkopjot savu puķu zirni.
5. Pilnveidot pirkstu sīko muskulatūru no aplikācijas izplēšot puķu zirnīša formas un tinot dziju apkārt stieplei un zaram.
01.04.
Audzinātāja bērniem nolasa A. Sakses pasaku „Puķu zirnītis”. Pēc pasakas izlasīšanas audzinātāja pārrunā ar bērniem pasakas saturu: (Kurš no brāļiem bija visdāsnākais? Kā jūs būtu rīkojušies šajā situācijā? Ko jaunākais brālis ieguva ar savu dāsnumu? Kas jaunākais brālis kļuva, kad izauga liels?) Audzinātāja pārrunā ar bērniem, ka arī uz palodzes varētu iesēt puķu zirnīšus, bet tad tos vajag kopt. Pastāsta, ka tie ir jālaista katru dienu un jāaudzē ar mīlestību. Tad audzinātāji ierosina bērniem katram savā podiņā iesēt vienu puķuzirnīti.(Bērni, vai jūs negribat arī kļūt par dārzniekiem, kā jaunākais brālis? Mēs katrs varētu izrotāt savu podiņu un iesēt puķu zirni.) Audzinātāja brīdina, ka puķu zirnītis izlīdīs tikai pēc nedēļas. (Slēptā motivācija ir Lieldienu dāvana vecākiem).
…