• „TV pārraidītajiem materiāliem ir audiovizuālās iedarbības spēks un klātbūtnes efekts, kas pastiprina redzētās reklāmas ticamību. Sevišķi tas ir attiecināms uz reklāmas blokiem ziņu pārraidēs, kad reklāmas rullītis saplūst ar sižetu, veidodams vienotu informatīvo lauku.” 16
• „Reklāmdevēju nauda aizplūst uz tiem medijiem, kas pēc sava pamat satura ir izklaidējošāki un arī tiek izmantoti kā izklaides sniedzēji. Šī tendence perspektīvā var izrādīties ne pārāk priecējoša, jo tā var veicināt avīžu „dzeltēšanas” procesu - avīzes, lai piesaistītu lasītājus un reklāmdevējus saturiski kļūst arvien izklaidējošākas.”17
• „Laikraksts vai žurnāls kļūst par savdabīgu aploksni dažādiem reklāmas ieliktņiem un paraudziņiem.”18
• „Ja prece ir labākā kādā vienā nozīmē, tā nevar būt tāda arī visās citās nozīmēs. Ziepes, ar kurām ātri var nomazgāt visus netīrumus, nevar būt vismīkstākās; pirts dvielis, kurš ātrāk par citiem iesūc ūdeni, nav tik izturīgs. Visplānākās zeķes nevar būt visilgmūžīgākās. Un, beidzot, durvis, kuras jūs atverat pa labi, nevar būt vienlaicīgi veramas arī pa kreisi.” Deivids Ogilvi19
• „Reklāmas uzdevums ir ne tikai piedāvāt preci, bet arī rosināt pircēju uz drīzākiem kontaktiem. Šai nolūkā reklāmā norāda iespēju iegādāties šo preci nekavējoties – pievieno tai adresi, telefonu, iegādāšanās noteikumus u.c.”20
…