Piedāvājums.
Piedāvājums, tas ir rīcība kas atspoguļo centienu pārdot noteikto preci konkrētā laika, atkarība no tas cenas. piedāvājums ļoti saistīts no pieprasījuma. Piemēram, ja kādam produktam ir lielākais pieprasījums un aktualitāte, tad šo produktu piedāvājums būs lielāks.
Kā mēs jau to zinām – cik lielāks pieprasījums, tik lielāks būs cenas un savukārt cik mazāk būs pieprasījums un piedāvājuma būs diezgan liels, konkurences dēļ cenas būs samazinātas.
Protams, mēs ka pircēji gribam nopirkt lētāko produktu ar labāko kvalitāti un pēc iespējas ar vairāku daudzumu, bet padēvējam iz izdevīgāk pārdot savu produktu pēc iespējas par lielāku cenu, lai varētu nopelnīt pēc iespējas vairāk. Tā cena par kuru padēvējis un pircējs sarunāsies, lai visiem būt izdevīgi, sauc par tirgus līdzsvara cenu.
Tirgus pieprasījuma līkne parāda preces kopējo daudzumu ko pieprasa pircēji ar katru atsevišķo cenas līmeni. Cenai pieaugot, pieprasījums krīt.
Piedāvājuma līkne parada attiecību starp piedāvāto cenu un daudzumu. Izmaiņas tehnoloģijā, kredīta pieejamība, dabas resursu pieejamība un citi faktori parada līknes nobīdēs.
…