Zemāk analizētās četras reklāmas ir interneta asprātīgo reklāmu arhīva www.veryfunnyads.com/ četru visaugstāko novērtējumu ieguvušo TV reklāmu analīze.
1. http://veryfunnyads.com/ads/25189.html
Valsts: Vācija
Produkts: Deutsche Postbank
Gads: 2006
Unikālo skatījumu: 215'823
Produkta saturs: Vācijas kredītbanka
Mērķa auditorija un efekti tās ietekmēšanai: Reklāmas auditorija ir būtībā ikviens, kam ir nepieciešami bankas pakalpojumi.
Vizuāli redzamā produkta risinājums: Reklāma rāda kā acīmredzami biznesā veiksmīgs vīrietis runā ar sievieti, kura acīmredzami ir viņa sieva - viņš vieglprātīgi tai atļauj iegādāties ādas jaku, Mersedesu par 120'000 viņš atļauj viņai iegādāties tikai, ja viņa izvēlās visu papildaprīkojumu un beigās vēl ierosina iegādāties māju par 1,4 miljoniem. Pēc sarunas viņš jautā apkārtējiem - kam pieder šis telefons, kurā viņš runāja? Tātad būtībā tiek attēlota anekdote.
Efektivitāte: Reklāma uzrunā praktiski ikvienu, tā saka - izšķērdīgi mēs es esam tikai ar svešu naudu. Manuprāt tā gribu uzrunāt ikvienu ar šo domu un likt aizdomāties par to kā mēs saimniekojam ar savu naudu un iespējams, mums vajadzētu apdomāt šīs bankas, kura tā saprot mūsu būtību, sniegto pakalpojumu izmantošanas nepieciešamību.
Vērtējums: Kā jau laba anekdote, šī reklāma liek pasmaidīt un pateikt - "Bet tā jau arī īstenībā ir!" Mēģinot uztvert tās ietekmi uz manu pašapziņu, es secinu - noteikti rodas uzticības sajūta šai bankai, jo viņa tik ļoti pazīst mani kā cilvēku.
…