Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:160430
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šo metožu pamatā ir ārējā informācija – tirgus dati.

Visas tirgus datu metodes var iedalīt 2 grupās:

1. Cenu veidošanas metodes, kuras balstās uz informāciju par preces pieprasījumu. Šo metožu pamatā ir dati par pieprasījuma elastību, pieprasījuma apjomiem un pircēju struktūru.

2. Cenu metodes, kuras balstās uz informāciju par konkurentiem. Tie ir dati par konkurentu cenām, preču kvalitāti, piedāvājuma izmaiņām u.c.

Atgādinājums: cenu veidošanas tirgus metodes piemērojamas tikai precēm, kuras tirgū jau ilgstoši tiek piedāvātas.

1.grupas metodēm dominējošās ir metodes, kuras balstās uz preces pieprasījuma elastības rādītājiem.
Var būt 2 situācijas: a) precei ir noteikts pieprasījuma elastības koeficients,
b) elastības koeficients nav noteikts.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1133713
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties