2) Atkarībā no firmas reputācijas atspoguļojuma cenā (Kvalitatīvu, bet ne vienmēr dārgu produktu izplatītāja)- Atšķirībā no konkurentiem kur alkoholiskie dzērieni tiek piedāvāti lielās, plašās zālēs kā parastas ikdienas preces (lielveikalos), Eirovīns veikali koncentrējas tikai uz kvalitatīviem un laika gaitā sevi pierādītiem produktiem. Tie ne vienmēr ir ekskluzīvi un dārgi, taču vienmēr labas kvalitātes augstvērtīgi produkti.
3) Atkarībā no patērētāja cenu uztveres psiholoģijas (Nenoapaļotu cenu stratēģija)- Šī ir visnotaļ izplatīta stratēģija visā alkoholisko dzērienu biznesā, jo tas ir tāds produkts, kuram reti tiek pievērsta īpaša uzmanība, raugoties uz cenu. Protams, cilvēks redz bāzes cenu, bet ne vienmēr ievēro X,99 Ls aiz tās.
4) Atkarībā no patērētāju subjektīvā preces ekonomiskā derīguma vērtējuma (Neitrālā stratēģija)- Lai gan iepriekš autori aprakstīja veikalu tīkla Eirovīns cenu veidošanas metodes kā agresīvas, uzņēmuma pamatstratēģija tomēr nav ne iespiešanās, uzliekot pārlieku zemas cenas, ne arī krējuma nosmelšana, liekot pārāk augstas cenas. Cenu līmenim katram produktam šajā firmā tiek sekots ļoti strikti, un visi tirgus paplašināšanās mērķi tiek plānoti ilgtermiņā, tāpēc pārmērīgas cenu izmaiņas nav tas veids, ar kādu Eirovīns vēlas paplašināt savu darbību.
5) Atkarībā no diskriminācijas rakstura (Cenu diferenciācijas stratēģija)- To varētu raksturot kā pieturēšanos pie savas uzņēmuma politikas, piedāvāt saviem klientiem adekvātas cenas, kas ir pietiekami konkurētspējīgas savukārt arī peļņu nesošas. Citiem vārdiem sakot, Eirovīns cenu politika ir stingra un nelokāma, lai arī kā konkurenti celtu vai samazinātu cenas, šis veikalu tīkls pieturēsies pie demokrātiskām cenām jebkuram produktam.
…