Dots:
Perspektīvā kravslodze - 50 tkm/km bruto gadā,
Sliežu tips – P65 tilpumrūdītās, bezsavienojumu ceļš uz dzelzbetona gulšņiem, šķembu balasts. [2], 2.tab.
Ceļa remonta kalendārā grafika izstrāde.
Dots:
Perspektīvā kravslodze Tkr = 40 miļ. tkm/km bruto gadā,
Sliežu tips – P65 tilpumrūdītās, bezsavienojumu ceļš uz dzelzbetona gulšņiem, šķembu balasts. [2] 2.tab.,
Starpremontu tonnāža ņemam no [2], 3.tab,
Kapitālais remonts Tk = 750 miļ.t bruto
Vidējais remonts Tvid= 300; 600 miļ.t bruto
Pacelšanas remonts T p = 150; 450 miļ.t bruto
Remonta izpildes termiņus nosaka šādām formulām:
tk = Tk/Tkr; tv1 = Tv1/Tkr; tv2 = Tv2/Tkr; tp1 = Tp1/Tkr; tp2 = Tp2/Tkr,
kur Tk; Tv1; Tv2; Tp1; Tp2- normatīvā starpremontu tonnāža, atbilstoši kapitālajam, vidējam un pacelšanas remontam;
Tkr - perspektīvā kravslodze, miļ. tkm/km bruto gadā
tp1= 150/40= 4 gadi;
tv1 = 300/40= 8 gadi;
tp2 = 450/ 40=11 gadi
tv2= 600/40= 15 gadi
tk= 750/40 = 19 gaddi
Dots:
Q= 100 km- dotā remonta programma;
T= 155 dienas – programmas izpildes termiņš;
n=2 “logu” piešķiršanas periods;
Wšķ = 804m3 – nepieciešamais šķembu daudzums 1 km ceļa.
Darba frontes noteikšana “logā”
CS ikdienas ražotspēja, km,
S= Q/(T-t),
kur Q – dotā gada programma, km,
T - programmas izpildes termiņš, darba dienas;
t – rezerves dienu skaits, ja nav iedoti “logi”, var pieņemt t=0,1T
S= 100/(155- 0,1*155)=0,72 km/dienā
Darbu apjoms “logā”
lfr= S*n,
kur n – logu piešķiršanas periods
lfr= 0,72*2= 1.44 1450 m/“logā”…