Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:901515
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ceļa novietnes rajona dabas apstākļu raksturojums    3
2.  Ceļa projektēšanas tehnisko normatīvu aplēses    4
2.1.  Ceļa kategorijas noteikšana    4
2.2.  Trases plāns    4
2.2.1.  Plāna līknes minimālā rādiusa aplēse    4
2.2.2.  Pārejas līknes minimālā garuma aplēse    5
2.2.3.  Redzamības attālumu aplēsēs    6
2.3.  Ceļa garenprofils    6
2.3.1.  Maksimālā pieļaujamā garenslīpuma noteikšana    6
2.3.2.  Vertikālo līkņu minimālo rādiusu aplēse    7
2.4.  Ceļa šķērsprofils    8
2.4.1.  Kustības joslas caurlaides spējas aplēse    8
3.  Ceļa trases plāns    10
3.1.  Galvenie trasēšanas noteikumi    10
3.2.  Trases elementu aprēķini    10
3.3.  Trases plāna elementi    12
3.3.1.  Riņķa loks    12
4.  Ceļa garenprofils    13
4.1.  Garenprofila sastādīšana    15
4.2.  Garenprofila projektēšana    14
5.  Ceļa šķērsprofila projektēšana    15
6.  Ceļa segas konstrukcijas veidi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

6.Ceļa segas konstrukcijas veidi
Autoceļa sega ir pakļauta transportlīdzekļu slodžu tiešai iedarbībai un mainīgiem meteoroloģiskajiem apstākļiem. Lai ritošā sastāva kustība būtu normāla jebkurā gadalaikā un degvielas izlietojums mazs, autoceļa segām jāatbilst šādām galvenajām prasībām:
1. Autoceļa segai jābūt izturīgai, lai tā bez paliekošām deformācijām varētu uzņemt transporta slodzi;
2. Autoceļa segai jābūt līdzenai, bet ne slidenai;
3. Autoceļa segai jābūt higiēniskai, t.s., kustības laikā autoceļš nedrīkst putekļot un tā virsmai jābūt viegli notīrāmai;
4. Kustībai jābūt pēc iesējas klusai. [5]
Lai pareizi izvēlētos un projektētu autoceļa segas konstruktīvo izveidojumu, jāievēro ne vien iepriekš minētās galvenās prasības, bet arī vēl šādi faktori :
1. Sagaidāmās kustības intensitāte un raksturs;
2. Līdzekļu sākotnējie ieguldījumi ceļa segas izbūvē;
3. Iespēja mehanizēt un industrializēt ceļa segas būves tehnoloģisko procesu;
4. Sagaidāmais ceļa segas kalpošanas laiks starp kapitālremontiem, ievērojot perspektīvo kustības intensitāti;
5. Ikgadēji izdevumi ceļa segas uzturēšanai;
6. Vietējo būvmateriālu izmantošanas iespēja. [5]
Kursa projektā ir izvēlēts projektēt autoceļu ar melno šķembu segumu. To izbūvē 8 cm ar organiskām saistvielām apstrādātām šķembām, 15 cm biezas kārtas šķembu, un pamatni veido 40 cm biezu snilts granti.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties