Karstās frēzēšanas priekšrocība ir tā, ka segumu var noņemt, pieliekot mazākas pūles. Diemžēl ar šo metodi noņemtais segums salīp, tāpēc to grūti transportēt vai izmantot otrreiz. Otrreizējās izmantošana - frēzēšanas laikā vecais asfaltbetona segums pārvēršas irdenā materiālā – granulātā, ko iespējams izmantot atkārtoti. Frēžu izmantošana ļauj radīt virsmu ar grubuļainu faktūru, un tā paaugstina satiksmes drošību.
Galvenā uzmanība frēžu pilnveidošanā tika pievērsta tvertņu produktivitātei. Pirmajiem modeļiem ātri nodila griezējdaļas un tas radīja lielas problēmas. Kamēr tehnika tika remontēta, darbi apstājās. Tādējādi, protams, pazeminājās produktivitāte. Tad inženieri lika lietā savu prasmi. Viņi meklēja dažādus variantus, kā detaļas padarīt izturīgākas un uzlabot griešanas šķautnes. Mūsdienīgām frēzēm pilnveidota arī griežņu stiprināšanas sistēma. Vēlāk modernizācijas procesa gaitā parādījās iekārtas ar dažāda platuma maināmām tvertnēm, kas radīja iespēju mainīt ceļa seguma frēzēšanas joslas platumu. Tāpat tika strādāts pie frēzēšanas dziļuma palielināšanas.
Vismūsdienīgākajām iekārtām ir vadības sistēmas, kurās tiek izmantoti jaunākie mikroelektronikas sasniegumi. Jaunākās frēzes ir aprīkotas ar elektroniskām ierīcēm, kas palielina darba ražību. Tām ir elektroniskie adapteri, vadības bloki, kontroles sistēmas u.tml. Ir frēžu modeļi, kas paredzēti darbam pilsētas apstākļos. Iekārtu izmēri un masa ļauj tos pārvietot vienkāršā kravas automobilī. Tagad Frēzmašīnas veic arī materiāla automātisko iekraušanu kravas furgonā, ir aprīkotas ar elektroniskām ierīcēm, tām ir neatkarīga hidrostatiska piedziņa visiem riteņiem, transporta lentai un vadības funkcijām. Jaunākās frēzes ir aprīkotas ar elektroniskām ierīcēm.…